Neću iznostiti podatke koji se svakodnevo objavljuju koliko računa dnevno dolazi na provjeru u poreznu upravu. Propisano je zakonom da elektronički uređaji za naplatu moraju proslijeđivati račune u p.u. i oni to i rade, manje-više. Javljaju nam se korisnici koji su uzeli programska rješenja koja ne zadovoljavaju tražene kriterije, odnosno nemogu prijaviti prostor u p.u. ili ne ispisuju JIR na računu ili stanu i čekaju otisak računa nakon dobivenog JIR-a i do desetak minuta. Ne shvaćam, u tehničkoj dokumentaciji na stranicama porezne uprave je vidljiv postupak, parametri i obaveze rada elektroničkih naplatnih uređaja. Pa zar je moguće da proizvođaći softverskog rješenja za fiskalizaciju nisu poštivali navedene parametre?
Ugostitelji, dobro provjerite rad vaših POS blagajni jer ima opet jedna poslovica koja kaže "Ne znanje ne opravdava" i kontaktirajte proizvođaće istih kako bi vam rješili probleme jer kazne su velike.
Nemojte misliti da ja nešto pametujem, samo vas upozoravam da znate na čemu ste.
Ako vam POS blagajna ne radi kako treba uvjek je krivac odgovorna osoba ili vlasnik.
Nema komentara:
Objavi komentar